تبلیغات آنلاین

دلیل وجود موتور های جستجوی (گوگل ، یاهو ، بینگ و غیره) این است که رفتار مشتری با گذشت زمان تغییر کرد و با فناوری مدرن سازگار شد و پس از آن با پیشرفت تکنوژی و با تغییر ساختار کارایی گوشی های تلفن همراه رفتار مشتریان و مخاطبان با فناوری های دیجیتالی سازگار شد. اکنون ، مشتریان همه چیز را در نوک انگشتان خود می خواهند.

در این زمان که افراد از آموزش خواندن و نوشتن به کودکان تا تامین نیازهای روزمره زندگی خود از محیط آنلاین(وب سایت ، اَپ و …) استفاده میکنند ،بهترین جایگاه برای تبلیغ کسب و کار ، نمایش محصول و خدمتی که ارائه میدهید فضای آنلاین است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های متخصصین تبلیغات آنلاین، ناشرین (تولید کنندگان محتوا) و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی طی سال‌های اخیر افزایش نرخ کلیک تبلیغات در فضای آنلاین و هرچه بیشتر دیده شدن تبلیغات در این فضای رقابتی و در نهایت کسب درآمد بالاتر بوده است.

از طرف دیگر پدیده‌ای که در دو دهه‌ی گذشته به عنوان یکی از موانع اصلی شناخته شده است نابینایی نسبت به بنرهای تبلیغاتی (Banner Blindness) بوده است. پدیده‌ای که در آن کاربران وب به صورت ناخودآگاه بنرهای تبلیغاتی را نادیده گرفته و نرخ کلیک به نمایش تبلیغات (CTR) کاهش می‌یابد.

  تبلیغات همسان

در این مقاله انواع روش های تبلیغاتی آنلاین را برای شما شرح میدهیم

روش های تبلیغات آنلاین چیست؟

از مهمترین مزیت تبلیغات اینترنتی یا آنلاین میتوان به این مورد اشاره کرد که تبلیغ کسب و کار شما مستقیم به مخاطب هدف شما نمایش داده میشود.

از جمله روش های تبلیغات آنلاین میتوان به :

  1. تبلیغات همسان
  2. تبلیغات بنری
  3. بازرایابی موتور جست و جو(SEM)
  4. تبلیغات موبایل
  5. تبلیغات شبکه های اجتماعی
  6. تبلیغات ریتارگتینگ
  7. ایمیل مارکتینگ
  8. دیجیتال سائینچ
  9. تبلیغات ویدئویی
  10. تبلیغات اپلیکیشن
    میتوان اشاره کرد

جهت کسب اطلاعات دقیقتر و مشاوره در زمینه تبلیغات آنلاین کسب و کار خود با مشاورین رخ نت در تماس باشید.

پروژه های طراحی سایت در اصفهان را کارشناسان رخ نت با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

این مقاله را در شبکه اجتماعی خود،اشتراک گذاری کنید.